با حکم مهندس فدائی دولت مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، مهندس رحیم اسلامی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی شیمی بافت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت، طی جلسه ای مراسم تودیع آقای دکتر فیض و معارفه آقای مهندس رحیم اسلامی به عنوان مدیرعامل شرکت شیمی بافت در محل مجتمع این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جمعی از ، مدیران و رؤسای شرکت شیمی بافت برگزار گردید، در ابتدا دکتر فیض ضمن قدردانی از پرسنل فعال در شرکت، وجود کارکنان تلاشگر را از سرمایه های ارزشمند شرکت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با توجه به وضعیت اقتصادی در جهان و نیز وجود نوسان در قیمت جهانی نفت، شاهد این باشیم که شرکت شیمی بافت بر مشکلات موجود غالب شده و راه پیشرفت و تعالی را طی کند.

سپس آقای مهندس رمضان زاده معاون مالی و اداری شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی مهمان این جلسه طی سخنانی، ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای دکتر فیض در زمان عهده داری مسؤولیت سرپرستی شرکت و تبریک به مهندس اسلامی بابت این انتصاب ، اظهار داشت: مهندس اسلامی از مدیران برجسته شرکت piic و از کسانی است که سوابق درخشانی در دوره مدیریت پالایشگاه گاز فجر جم و همچنین شرکت دوده صنعتی پارس برای خویش به یادگار گذاشته است.

وی افزود : مدیریت خوب ایشان باعث شد که علیرغم وجود مشکلات متعدد، شرکت دوده صنعتی پارس یکی از شرکت های بورسی و موفق مجموعه piic  در سالهای اخیر شود.

در ادامه این مراسم آقای مهندس رحیم اسلامی ضمن تشکر از حسن نظر آقای مهندس فدائی دولت نسبت به انتصاب وی، ابراز امیدواری کرد مجموعه شیمی بافت در تحقق اهداف و برنامه های ایشان با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان کارآزموده خود گام بردارد.

برپایه این گزارش، مدیرعامل شرکت شیمی بافت ضمن تشکر از زحمات دکتر فیض، به بیان اهداف و برنامه های خود پرداخت و اذعان داشت: همفکری، همگرایی، همدلی و همکاری چهار امر مهم در تحقق اهداف شرکت می باشد که اگر این موارد وجود نداشته باشد، دچار روزمرگی شده و نتیجه آن این می شود که ما در کار خود موفق نبوده ایم؛ لذا باید در ارتقای جایگاه شرکت تلاش بسیاری کنیم.

وی افزایش تولید، بهبود یافتن وضعیت نقدینگی، تأمین خوراک مورد نیاز تولید، صادرات محصول به خارج کشور و نیز بوجود آمدن یک نظام مشارکت در مجموعه را مهمترین برنامه های خود بیان کرد و تأکید کرد با همدلی، همکاری، ازخودگذشتگی و احترام به یکدیگر می توان در سریعترین زمان به این اهداف رسید .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط