همایش حامیان محیط زیست با رویکرد توسعه کیفیت زیست محیطی با حضور جمعی از دوستداران و دلسوزان محیط زیست 24 دی در سالن همایش های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت، همایش یک روزه حامیان محیط زیست کشور با رویکرد “توسعه کیفیت زیست محیطی” با حضور شرکتهای بزرگ صنعتی و معدنی و حامی محیط زیست در دو بخش کارگاه های آموزشی تخصصی و تجلیل از شرکتهای حامی محیط زیست برگزار گردید.

در بخش کارگاهی این همایش که با مدیریت دکتر حافظی عضو شورای شهر تهران و دکتر مقدسی قائم مقام سازمان جنگلها و مراتع کشور در دو قسمت برگزارشد، اعضای شرکت کننده در رابطه با توسعه پایدار کیفیت زیست محیطی ، لزوم حفظ جنگلها و مراتع، همچنین تأکید بر ضرورت حفظ خاک، آب و هوا در بخش صنایع به بحث و گفتگو پرداختند.

براساس این گزارش، در بخش مراسم تجلیل از حامیان محیط‌زیست که سالن اصلی همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور در سخنان کوتاهی اظهارداشت: دعوت می‌کنم از همه تصمیم‌گیران مدیریت شهری و دستگاه‌هایی که در مصارف هیدروکربن نقش دارند، برای کاهش مصرف خانگی ـ تجاری ورود جدی داشته باشند.

وی با اشاره به مبحث ۱۹ مصارف ساختمانی گفت: اجرای این مبحث می‌تواند میزان مصرف خانگی ـ تجاری را به یک سوم و حتی یک دوم وضعیت موجود کاهش دهد.

در پایان این مراسم و دربخش تجلیل از حامیان برتر محیط زیست به پاس خدمات ارزنده در زمینه حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده های زیست محیطی از پتروشیمی شیمی بافت با اهدا لوح و تندیس حامی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

لازم بذکر است شرکت پتروشیمی شیمی بافت آخرین دستاوردها و عملکرد خود در زمینه محیط زیست را در کنار سایر صنایع و شرکتهای حامی محیط زیست در قالب غرفه نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار داد که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط