جناب آقای مهندس رحیم اسلامی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید شرکت شیمی تکس آریا منصوب شدند .

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت ، طی ابلاغ صادره از سوی جناب آقای مهندس فدایی دولت ، مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ، جناب آقای مهندس رحیم اسلامی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید شرکت شیمی تکس منصوب گردید.

در جلسه ای که بدین منظور در تاریخ 28 /1/95 در کارخانه شرکت شیمی تکس با حضور معاونین محترم شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی آقایان مهندس رمضان زاده و مهندس رستم پور و نیز برخی از مدیران و رؤسای دو شرکت شیمی بافت و شیمی تکس تشکیل شد ، از زحمات جناب آقای مهندس گله داری مدیرعامل سابق تقدیر و تشکر بعمل آمد.

مهندس رمضان زاده معاون محترم مالی و اداری شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی،  طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مهندس گله داری در زمان عهده داری مسئولیت شرکت شیمی تکس آریا و تبریک به مهندس اسلامی بابت این انتصاب ، اظهار داشت: شرکت شیمی تکس زیرمجموعه ای از پتروشیمی شیمی بافت است و هر دو یک هدف مشترک دارند که شامل کار اقتصادی و سوددهی  بالا می باشد.

در ادامه این جلسه آقای مهندس رحیم اسلامی ضمن تشکر از حسن نظر آقای مهندس فدائی دولت نسبت به انتصاب وی و تشکر از خدمات مهندس گله داری، تصریح کرد: امید است با واقع بینی شرایط موجود و همکاری همه مدیران و کارشناسان این شرکت بتوانیم مشکلات و معضلات موجود مجموعه را رفع کنیم و شرکت شیمی تکس را به رونق برسانیم.

بر اساس این گزارش، در متن حکم ابلاغی مهندس فدائی دولت آمده است:

((به موجب این حکم جنابعالی از این تاریخ با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت شیمی تکس آریا(سهامی خاص) تا انتصاب مدیرعامل، منصوب می شوید. امید است با اتکال به ایزدمنان و همکاری صمیمانه کلیه همکاران آن شرکت در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.))

گفتنی است، شركت شيمي تكس آريا (سهامي خاص) ، به عنوان اولين و تنها توليد كنندة ” متيل اتيل كتون” ((MEK (محصول نهايي) و بوتانول (SBA) (محصول مياني) در ايران و خاورميانه ، در سال 1386 در زميني به وسعت 5 هكتار در منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ماهشهر تأسيس شده و از اردیبهشت 92 تولید تجاری خود را آغاز نموده است كه سهام عمده اين شركت (85درصد) متعلق به شركت شيمي بافت مي باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط