جلسه مهندس اسلامی مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت با مدیران، رؤسا و سرپرستان شرکت در روز دوشنبه مورخ 26/07/95 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مهندس رحیم اسلامی در ابتدای جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، بار دیگر 7 مهر روز ایمنی را گرامی داشتند و نکات آورده شده در پیامی که بمناسبت آن روز از طرف وی صادر شده بود را یادآور شده و به اهتمام ویژه داشتن به آن موارد توسط همه همکاران را تأکید نمودند.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت با اشاره به حوادث اخیر پتروشیمی ها ، تصریح کردند: اینگونه حوادث فقط به یک شرکت آسیب و ضرر نمی رساند بلکه شرکتهایی که به نحوی خوراک تولیدشان از آنان تأمین می شود دچار مشکلاتی می شوند.

مهندس اسلامی در ادامه با تشکر از زحمات و تلاشهای بی وقفه همه پرسنل محترم در زمینه تولید محصولات ، نحوه صادرات رافینت 2 را بسیار مطلوب ارزیابی نموده و اظهار داشتند: صادرات رافینت 2 برای اولین بار در شرکت در حال انجام است و این موفقیت بزرگی برای مجموعه شیمی بافت محسوب می شود که مورد رضایت مدیران بالادستی قرار گرفته است.

وی در بخشی دیگر از صحبتهای خویش با تأکید بر اصل مشتری مداری در زمینه فروش محصولات، افزودند: مشتری مداری بعنوان یک اصل مهم باید در دستور کار قرار گرفته و در برخورد با افراد و اشخاص احترام و اخلاق رعایت گردد.

در بخش پایانی این جلسه ، از فرزندان پرسنلی که در سال تحصیلی 95-94 حائز رتبه ممتاز شده اند با اهداء لوح تقدیر توسط مهندس اسلامی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

گزارش تصویری:

img_6371img_6376img_6384img_6394

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط