به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در آستانه سال نو 1396 شمسی مهندس رحیم اسلامی مدیرعامل محترم شرکت شیمی بافت طی پیامی این مناسبت را به پرسنل گرامی این شرکت تبریک و تهنیت عرض نمود.

متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبراليل و النهار يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.

در سالی که گذشت پتروشیمی شیمی بافت باردیگر با پشتوانه شما همکاران و پرسنل عزیز، سالی پر فروغ را تجربه نمود وموفق گردید گامهای بلندی را در مسیر پیشرفت و تولید بردارد و بدون شک هر آن چه به عنوان موفقیت در کارنامه شرکت شیمی بافت ثبت گردیده مرهون زحمات بی‌دریغ شما همکاران بزرگوار می باشد.

اینک در آغاز بهار 96 و رویش دوباره طبیعت، امید دارم در سایه توجهات باری تعالی و اراده محکم و آرمان های بلند شما عزیزان در سالی که پیش روی داریم، با کار و تلاش مضاعف شما همکاران ارجمند و با همدلی و مهربانی فصل نوینی از کار در محیطی انسانی را بیافرینیم و شاهد نقش آفرینی بیش از پیش در توسعه و رونق اقتصادی کشور عزیزمان باشیم.

بار دیگر بر خود لازم می دانم حلول سال نو و بهار پرطراوت را به تمامي همکاران عزیزم تبريك و تهنيت عرض نموده و برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم؛ باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید .

رحیم اسلامی

مدیرعامل

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط