سیدمحسن شمس مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والا مقام انقلاب، 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به تمامی بسیجیان بصیر بویژه بسیجیان صنعت پتروشیمی کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در این پیام آمده است:

بسیج، شجره طیبه ای است که نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم است . بسیج درخت تناور و پرثمری است که شکوه جهاد و ظلم ستیزی است؛ شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین می‌دهد.

بسیج بعنوان یک فرهنگ در تمام دوران های رزم و حماسه و در مواجهه با چالش‌های اساسی کشور از خدمت به محرومان و مستضعفان گرفته تا حضور ایثارگرانه در بحران کرونا و کمک به کادر درمان نقش‌آفرینی موثری داشته است. اين موضوع تعبير زيباي كلام بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) است كه فرمودند:« بسيج مدرسه عشق است».

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک و تهنیت عرض نموده و دست همه همکاران عزیز را که با تلاش های جهادی و بسیجی وار خود شبانه روز در حال طی نمودن مراحل دوره تعمیرات اساسی پتروشیمی شیمی بافت می باشند، به گرمی می فشارم.

سلامتی و توفیق روزافزون همه همکاران عزیز و خانواده محترمشان را از درگاه ایزدمنان خواستارم .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط