هفتم مهرماه روز آتش نشاني و ايمني، روز قدرداني از نماد ایثارگری و از خودگذشتگی و قهرمانان کشورمان است.

به گزارش روابط عمومی، ارسلان شهنی سرپرست محترم پتروشیمی شیمی بافت با صدور پیامی فرارسیدن روز ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی را به همکاران آتش نشان این شرکت تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

همکاران گرامی،  تلاشگران عرصه توليد؛

هفتم مهرماه روز تجلیل و پاسداشت جایگاه افرادی از جنس ایثار و شهامت است؛ هر جا سخن از آتش‌نشان‌ها می‌شود کلمات فداکاری و شجاعت در ذهن همه نقش می بندد. همچنین این روز یادآور زحمات بسیار سنگین و خدمات سخت و نفس‌گیر آنانی است که در راه نجات جان انسان ها از خود گذشتگی می کنند و این کار جز عبادت و جهاد در راه خدا نیست و اجری بی انتها در انتظار آنان است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و تبریک این روز به همه همکاران عزیز در واحد HSE ، لازم ميدانم توجه شما را به منظور اولويت بخشی، توجه و هوشياری در رعايت مسائل ايمنی و آمادگی دائمی برای مبارزه با تهديدات موارد ناايمن و مبارزه با آتش جلب نمايم.

اميد است همکاران عزیز در واحد ایمنی با بهره گيري از آموزش های نوین، ارتقاي سطح فرهنگ عمومي در پيشگيري حوادث ناشي از آتش سوزي و ارتقاي سطح ايمني موفق ومؤيد باشند.

در پایان مجدد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور بویژه آتش نشانان شرکت پتروشیمی شیمی بافت، این روز را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط