در آخرین روزهای سال 1396، از سوی مهندس سید محسن شمس مدیرعامل محترم به پاس تلاشها و زحمات پرسنل شرکت شیمی بافت طی سال جاری که در به دست آمدن موفقیت های بزرگ در حوزه تولید و بهره وری نقش موثری ایفاء نمودند، با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدردانی بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی، در متن این لوح آمده است:

((سال 1396 به گونه ای به پایان رسید که در سایه فضل الهی، تشریک مساعی و اهتمام صادقانه شما پرسنل عالیقدر توانستیم افتخار کسب بالاترین امتیاز تولید را نصیب خود نماییم. به حق که این افتخار مدیون ذهن خلاق، تلاش گسترده و عمیق مدیران، متخصصان و کارکنانی است که دانش، تخصص و وقت گرانبهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی، رشد، بالندگی و تحقق اهداف متعالی شرکت شیمی بافت قرار داده‌اند.

قطع به یقین این توفیق بدون همراهی اعضاء محترم هیأت مدیره، تعامل سازنده و اقدامات مدبرانه همه همکاران عزیز محقق نمی‌گردید و بی تردید بوجود آمدن شرایط مساعد تولید و بهره وری در راستای تغییر مثبت شرایط و امکانات رفاهی و معیشتی کلیه کارکنان بیش از پیش نقش به سزایی ایفا خواهد نمود.

بدینوسیله به رسم یاد بود و به پاس قدر دانی از شما همکار گرامی و وظیفه شناس که با الهام از تخصص ، تعهد و کاربرد مهارت های لازم کاری، برای پیشرفت شرکت اهتمام ویژه  ورزیدید ؛ این لوح تقدیر ، پیشکش حضور پر لطف تان می گردد.

از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور ارزشمند و تغییرات مثبت خانواده بزرگ شیمی بافت را خواستارم.))

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط