بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، پنجمین دوره جشنواره ورزشی کارکنان پتروشیمی شیمی بافت در رشته های متنوع ویژه پرسنل آقا و خانم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در این جشنواره پرسنل شرکت در رشته های فوتسال(آقایان)، تنیس روی میز، دارت، شطرنج (آقایان و بانوان)، پرتاب حلقه هوشی و پرتاب پنالتی بسکتبال(بانوان) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

قهرمانی مجدد HSE در رشته فوتسال

در رشته فوتسال که  با حضور هفت تیم( مدیریت شیمی بافت ، ستارگان خدمات ، HSE ، امید حراست، نگهداشت کاران، شیمی تکس الف و شیمی تکس ب ) در دو گروه به صورت دوره ای برگزار شد؛ بعد از انجام بازیهای گروهی ، تیمهای مدیریت و HSE شیمی بافت به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم گروه یک و در گروه دوم تیم های شیمی تکس ب و شیمی تکس الف به ترتیب بعنوان تیم های اول و دوم این گروه به مرحله حذفی راه پیدا نمودند.

در این مرحله تیم ها به صورت ضربدری  با هم به رقابت پرداختند که پس از انجام بازیها تیم های HSE شیمی بافت و شیمی تکس الف به فینال و تیم های مدیریت شیمی بافت و شیمی تکس ب به مرحله رده بندی این رقابت ها رسیدند.

بعد از برگزاری مسابقات در دو مرحله پایانی به ترتیب تیم HSE شیمی بافت قهرمان ، تیم شیمی تکس الف نائب قهرمان و مدیریت شیمی بافت مقام سومی این دوره از مسابقات را کسب نمودند.

رشته تنیس روی میز

در رشته تنیس روی میز که این مسابقات در سالن تنیس روی میز شرکت پژوهش و فناوری به صورت دوره ای  برگزار گردید در بخش آقایان محمدپورمحمدی مقام اول ، سید امیر محسنی عریضی مقام دوم و مرتضی قنواتی مقام سوم را کسب نمودند.

در بخش بانوان نیز این بازیها به صورت دوره ای برگزار گردید که در نهایت خانم مریم جعفری مقام اول ، فریبا قاسمی فرد مقام دوم و آزاده نعمتی مقام سوم را کسب نمودند.

رشته دارت

در مسابقات دارت که در سالن جلسات شرکت به صورت 2 دوره پرتاب برگزار گردید، در دور اول  هر شرکت کننده مجاز به پرتاب 3 تیر بوده که در پایان این دور تعداد 10 نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را کسب نموده اند به مرحله دوم و نهایی این مسابقات راه پیدا نمودند. در دور دوم نیز هر نفر مجاز به پرتاب سه تیر بودند.

در بخش آقایان که با حضور 40 نفر از پرسنل برگزار شد، در نهایت آقایان سید یاسر مضری اصل مقام اول ، بابک قاسمی قاسم وند مقام دوم و حسین هاشمی زاده مقام سوم را کسب نمودند.

در بخش بانوان این مسابقات به صورت دوره ای  در 2 مرحله پرتاب برگزار گردید که شرکت کنندگانی که بالاترین امتیاز را در دو مرحله پرتاب کسب نمودند به عنوان نفرات برتر شناخته می شدند . این مسابقه با حضور 11 نفر از همکاران خانم برگزار شد  که در نهایت خانم  آزاده نعمتی مقام اول ، مریم جعفری مقام دوم و فریبا قاسمی فرد مقام سوم را کسب نمودند.

رشته شطرنج

این مسابقات با حضور 14 نفر از همکاران در سالن جلسات شرکت به روش سوئیسی با در نظر گرفتن تایم 10 دقیقه برگزار گردید که در نهایت آقایان محسن مخاوات مقام اول ، محمد پورمحمدی مقام دوم و عباس محمدی مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نمودند.

رشته پرتاب حلقه هوشی

در رشته پرتاب حلقه هوشی ویژه بانوان شاغل در شرکت این مسابقه با حضور 6 نفر از همکاران در سالن ورزشی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر برگزار گردید که در نهایت خانم مژده نجار زاده  مقام اول ، خانم اکرم محمودی مقام دوم و خانم آزاده نعمتی مقام سوم را کسب نمودند.

رشته پرتاب پنالتی بسکتبال

در رشته پرتاب پنالتی بسکتبال ویژه بانوان شاغل در شرکت نیز با حضور 6 نفر از همکاران در سالن ورزشی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر برگزار گردید که در نهایت خانم فریبا قاسمی فرد مقام اول ، خانم مریم جعفری مقام دوم و خانم آزاده نعمتی مقام سوم را کسب نمودند.

گزارش تصویری::

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط