به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، به مناسبت فرارسیدن۱۱ اردیبهشت روز کار وکارگر، مهندس سید محسن شمس مدیرعامل محترم این شرکت طی پیامی این روز را به همه ی کارگران کشور به ویژه پرسنل پتروشیمی شیمی بافت تبریک گفت.

در پیام مهندس سید محسن شمس آمده است:

گردش چرخ‌های تولید و ارزش‌آفرینی در هر جامعه‌ای مرهون کار و کوشش عزیزانی است که در سخت‌ترین شرایط عزتمندانه در سنگر اقتصادی جهاد می‌کنند.

یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر فرصتی است مغتنم برای ارج نهادن به خدمات صادقانه این گروه زحمتکش و بی ادعای جامعه.

اقتصاد میهن عزیزمان در سال‌های اخیر با چالش‌های گوناگونی از جمله تحریم دست و پنجه نرم کرده است و در این میان کارگران همچون عمود اصلی پیکره بزرگ اقتصاد بارسنگینی را بردوش کشیده‌اند و همواره با از خودگذشتگی و وفاداری روزافزون خود در راستای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش و کوشش کرده‌اند.

در سالی که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری به نام “تولید؛ پشتیبانی ها؛ مانع‌زدایی‌ها” نامگذاری شده است، بایستی موانع تولید را به ویژه در شرکت پتروشیمی شیمی بافت مرتفع نمود تا تلاش همه پرسنل و کارگران به بار بنشیند و دستان پر مهر و زحمتکش آن ها را به گرمای قدرشناسی فشرد که هر چه در ارتقاء صنعت و تولید کشور داریم از همین دستان پر سخاوت است.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه ضیافت الله، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای والامقام کارگر، مراتب تقدیر و تشکر خود و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت را به جهت تلاش های صادقانه و زحمات بیدریغ کلیه همکاران ارجمند در شرکت پتروشیمی شیمی بافت را، اعلام داشته و این روز را به یکایک شما تبریک عرض نموده، توفیق و سلامتی همه پرسنل و خانواده های محترمشان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط