به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، به مناسبت فرارسیدن۱۱ اردیبهشت روز کار وکارگر و همچنین عید سعید فطر، مهندس محمدعلی رستمی سرپرست محترم این شرکت طی پیامی این مناسبت ها را به کلیه پرسنل پتروشیمی شیمی بافت تبریک گفت.

در پیام مهندس محمدعلی رستمی آمده است:

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، به پاس خدمات خالصانه و بی دریغ کارگران عزیز، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از سیره بزرگان و پیشوایان دین، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

سال ۱۴۰۱ به موضوع بسیار پر اهمیت تولید با رویکرد دانش بنیان و با هدف اشتغالزایی اختصاص داده شده است؛ شعار امسال نیز به مانند شعارهای راهبردی چند ساله اخیر به یک هدف مهم و اساسی یعنی افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در کشور توجه ویژه دارد که در واقع تحقق آن اقتصاد کشور را در مسیر توسعه و اعتلاء قرار می‌دهد.

مجموعه پتروشیمی شیمی بافت در سال جاری مصمم گردیده که با استعانت از پروردگار با رفع موانع و مشکلات، در مسیر رونق و افزایش تولید و فروش محصولات باکیفیت تلاش نموده و این مهم یقیناً به دست پرتوان کارگران و همه همکاران عزیز تحقق پیدا خواهد نمود.

در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات، عبادات و یک ماه روزه داری و بندگی به درگاه خدای منان، تقارن خجسته عید سعید فطر ، روز کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم را به فال نیک گرفته و بر خویش لازم می دانم ضمن تبریک و شادباش این مناسبتهای مهم از زحمات و تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی شما همکاران گرامی که در عرصه تولید سرآمد هستید ، تشکر و قدردانی نمایم و از درگاه خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامت، موفقیت و شادکامی روزافزون را خواستارم .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط