پتروشیمی شیمی بافت در مجمع عادی سالانه خود مبلغ 5367 ریال سود برای هر سهم این شرکت را تقسیم کرد .

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت ، روز شنبه 21 خردادماه ۱401 در شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی برگزار شد و گزارش هیات مدیره این شرکت در اختیار سهامداران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پتروشیمی شیمی بافت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه 1400 با تحقق 87 درصدی سودخالص نسبت به بودجه مصوب به مبلغ 1250 میلیارد ریال دست یافت . سود عملیاتی شرکت نسبت به سال گذشته 150 درصد نیز افزایش یافته است.

گفتنی است، جمع درآمدهای عملیاتی شرکت نسبت به سال گذشته با رشد قابل توجهی همراه بوده و با 100 درصد افزایش به مدت مشابه سال قبل رسیده است. این شرکت در سال قبل 64 درصد محصولات خود را در بازارهای داخلی و 36 درصد نیز در بازارهای صادراتی به فروش رسانده است.

لازم به ذکر است در این جلسه راهکارهای برون رفت از مشکلات شرکت و طرح های توسعه ای در جهت تکمیل زنجیره ارزش محصول از سوی مهندس رستمی سرپرست پتروشیمی شیمی بافت تشریح گردید و ضمن تأکید اعضای مجمع مبنی بر تکمیل مستندات، طرح های افزایش بهره وری واحد MTBE ، تغلیط اسید سولوفوریک واحد MEK و ساخت واحد جداسازی 1-بوتن از رافینت2 به تصویب مجمع رسید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط