جلسه مشترک مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت با پرسنل آن شرکت ، در روز سه شنبه مورخ 05/05/95 در سالن جلسات مجتمع برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت ، مهندس رحیم اسلامی در ابتدای این جلسه از زحمات و تلاشهای پرسنل گرامی طی مدت اخیر تشکر و قدردانی نمودند، سپس به بیان برخی از فعالیتهای صورت گرفته در جهت رفع مشکلات و موانع شرکت پرداختند.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت، اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار مؤثری که طی این مدت انجام شد، پیگیری و انعقاد قراردادهای معوق و بلاتکلیف با شرکتهای پتروشیمی بوده است.

مهندس اسلامی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری موفق مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت طی روزهای اخیر افزود: مجمع عمومی عادی سالانه امسال، خیلی خوب برگزار شد و توانستیم رضایت کامل را بدست بیاوریم و در آن جلسه از اقدام مثبت این شرکت و کسب سود بزرگ تشکر و قدردانی ویژه ای بعمل آمد.

وی  با اشاره به دریافت مطالبات و پرداخت بدهی های شرکت، اظهار داشت: با دریافت بخش عظیمی از مطالبات از شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی توانستیم قسمتی از بدهی های شرکت به پتروشیمی امیرکبیر ، بندرامام (ره)، شازند اراک، منطقه ویژه اقتصادی و اداره دارایی استان را پرداخت کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت اضافه نمود: یکی از ضعف های موجود که از ابتدای راه اندازی شرکت وجود داشته است، نبود یک سند دورنمای مشخص برای شرکت می باشد که برای رفع این معزل دستور تشکیل کمیته پژوهش متشکل از مدیرمجتمع و برخی از مهندسین شاغل در شرکت داده شدکه از همه همکاران گرامی می خواهم در جهت تدبیر در عمل و بیرون آمدن از حالت یکنواختی در این امر مهم حضور فعال داشته و حتماً پیشنهادات خود را در قالب مقاله به این کمیته تحویل دهند تا تصمیمات لازم اخذ گردد.

مهندس رحیم اسلامی با اشاره به حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا در هفته های گذشته ، تصریح کردند: رعایت مسائل ایمنی در کار را باید همگان جدی گرفته و این مسئله را مدنظر داشته باشند که حادثه هیچوقت خبر نمی کند. با توجه به مهم بودن نیروی انسانی ، واحد HSE بایستی آموزش ایمنی را به پرسنل با ابزار فیلم و جلسات آموزشی برای همه سطوح و واحدها در رأس کارهای خود بگذارد و مسائل ایمنی را به طور مرتب به همکاران تذکر بدهند.

وی تأکید کردند: اطلاع رسانی فنی دقیق در زمان حادثه می تواند از بسیاری شایعات و خبرهای نادرست و به تبع آن التهاب های بعدی در جامعه جلوگیری بعمل آورد. لذا در هر حادثه می بایستی به تمامی جوانب حادثه توجه داشت.

مهندس اسلامی در بخش پایانی صحبتهای خویش با تأکید بر رعایت سلسله مراتب و نظم سازمانی توسط همکاران، همگان را به روابط اخلاق مدارانه ، احترام به افراد ، پرهیز از غرور و تکبر دعوت نمودند و تصریح کردند: مرکزیت در کارخانه مدیریت مجتمع می باشد و همه باید با وی هماهنگ باشند زیرا هرچه مرکزیت و یکدستی در مجموعه وجود داشته باشد به نفع همه همکاران می باشد.

در پایان ایشان برای تمامی همکاران آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند و جلسه با ذکر صلوات خاتمه یافت.

 

IMG_5989IMG_5993IMG_5994IMG_5995IMG_6003IMG_6014

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط