به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت بمناسب فرارسیدن دهه مبارک فجر مهندس رحیم اسلامی طی پیامی این ایام را تبریک گفتند.

متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

((فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد دهه مبارک فجر، سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که نشان داده اند همواره با استقامت می توان در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد.
آن روزها ، روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست ، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است که با مشت گره کرده و گام های استوار به ثمر رسید، فرصتی برای بازنگری در ارزش ها و آرمانهای انقلابی است، تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده ایم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری با حفظ وحدت ، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
بهار فجر امسال نیز رنگ و بویی از جنس تعهد و تلاش برای داشتن ایرانی آبادتر و سرافرازتر به خود گرفته است؛ فرصتی مغتنم تا در پرده آن یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی بداریم.
اینجانب ضمن تبریک مجدد فرارسیدن دهه فجر ، توفیق روزافزون خدمتگزاران انقلاب اسلامی و سرافرازی ملت بزرگوار ایران و عزت و سربلندی شما همکاران گرامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.))
رحیم اسلامی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط