به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در ایام خجسته ماه شعبان المعظم و اعیاد بزرگ شعبانیه و نیز فرارسیدن 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، مهندس اسلامی مدیرعامل محترم پتروشیمی شیمی بافت طی پیامی این مناسبتها را تبریک عرض نمودند.

متن این پیام بشرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نکوداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از سیره پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم. بی شک کارگران سرمایه های ارزشمند انسانی و زمینه ساز دستیابی به خود کفایی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور بشمار می روند.

کارگران بعنوان بازوان حرکت هر جامعه ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت دو چندان خواهد یافت.

تقارن خجسته اعیاد بزرگ شعبانیه ، روز کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم را به فال نیک گرفته و بر خویش لازم می دانم ضمن تبریک و شادباش این مناسبتهای مهم از زحمات و تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی شما همکاران گرامی که در عرصه تولید سرآمد هستید ، تشکر و قدردانی نمایم و از درگاه خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامت، موفقیت و شادکامی روزافزون را خواستارم .

رحیم اسلامی

مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط