به گزارش روابط عمومی شرکت شیمی بافت ، طی حکم مهندس عموزاده ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و تصویب اعضای محترم هیئت مدیره این شرکت، مهندس سید محسن شمس به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شیمی بافت منصوب گردید.

گفتنی است در جلسه ای که بدین منظور در تاریخ 18 تیرماه96 در دفتر مرکزی شرکت شیمی بافت تشکیل شد ، از زحمات و تلاشهای جناب آقای مهندس رحیم اسلامی مدیرعامل سابق شرکت در دوران تصدی مسئولیت تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لازم به ذکر است از سوابق اجرایی مهندس شمس می توان به بیش از 20 سال تجربه مدیرعاملی در شرکت های مختلف صنعتی و تولیدی اشاره کرد. ساخت پالایشگاه نفت فوق سنگین نیک صفت در قشم و مشاور عالی بازرگانی پتروشیمی ایران و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی مرجان از سوابق ایشان می باشد.

شرکت شیمی بافت در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر واقع گردیده است . واحد اول این شرکت با ظرفیت 45 هزار تن MTBE در سال 1381 و واحد دوم با همان ظرفیت و در سال 1385 به تولید رسید . خوراک ورودی به این مجتمع شامل برش چهار کربنه (رافینت 1) و متانول و محصولات آن شامل متیل ترشیری بوتیل اتر (MTBE) به عنوان محصول اصلی و برش چهار کربنه (رافینت 2) به عنوان محصول جانبی است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط