سیزدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران با معرفی برندهای پیشتاز و ارزشمند کشور برگزار و از 36 مدیر برتر در حوزه صنعت تقدیر بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، در این مراسم که با حضور جناب آقای دکتر شریعتمداری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت ، معاون وزیر ورزش و جوانان، قائم مقام وزیر کشور و جمعی از مدیران و صاحبان برندهای ارزشمند ایرانی و همچنین تولیدکنندگان موفق حوزه صنعت در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار گردید از مدیران 36 برند برتر در صنعت تقدیر و تشکر بعمل آمد.
در ابتدای این مراسم وزیر محترم صنعت با اشاره به این مطلب که بخش خصوصی در شناسایی و معرفی برندهای داخلی پرچمدار است چراکه برندسازی از جمله کارهایی است که ما از آن غفلت کرده ایم افزودند: برای حضور در بازارهای جهانی باید برندسازی را عملیاتی و به طور جدی آن را دنبال کنیم.
وی ادامه داد: برندسازی از جمله سیاست های مورد حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت است و واحدهای صنعتی و تولیدی برای بقا نیاز دارند که خود را با علم و تکنولوژی روز هماهنگ کنند.
ایشان همچنین به رشد ۶.۵ درصدی بخش صنعت در سال ۹۵ اشاره و خاطر نشان شدند: صنعت معدن و تجارت کشور با وجود تمام مشکلات پس از عبور از دوسال رکود و رشد منفی ۱۰ درصد، بار دیگر در مسیر پیشرفت قدم گذاشت و سال گذشته به ۶.۵ درصد رشد رسید.
شریعتمداری در پایان سخنان خود افزود: در سال جاری درخواست برای تاسیس واحدهای صنعتی ۱۹ درصد افزایش یافته است که نشان از رونق فعالیت های صنعتی در کشور دارد.
در ادامه این مراسم پتروشیمی شیمی بافت به عنوان یکی از برگزیدگان این جشنواره در جمع شرکتهای فعال در صنعت نفت و پتروشیمی معرفی و از جناب آقای مهندس سید محسن شمس مدیر عامل شیمی بافت به پاس شایستگی مدیریت حرفه ای ایشان در تعالی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره توسط دكتر شريعتمداري وزير محترم صنعت ، معدن و تجارت و دكتر هاشمي قائم مقام وزير كشور و دکتر داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان تقدیر به عمل آمد.
موسسه نیرو تدبیر ایرانیان، گروه مبلمان برلیان، شرکت صنایع گلدیران، شرکت پتروشیمی شیمی بافت،گروه صنعتی عامری، موسسه همشهری، گروه توسعه ملی، شرکت صنعتی بازرگانی صحت، شرکت مادرتخصصی عمران و مسکن ایران، شرکت صنعتی بهپاک، شرکت لوازم خانگی کن، اجاق گاز صفحه ای و سینک کن، شرکت لوله و ماشین سازی ایران، شرکت لوله گستر خادمی، شرکت نفت ایرانول، بانک رفاه کارگران، شرکت دشت مرغاب، شرکت فرش قرمز شرق، شرکت نفت پارس، شرکت صنعتی و معدنی گروه توسعه ملی، گالری بیست، شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک)، شرکت دورین کاشان، گروه ساختمانی کوروش، شرکت صنایع غذایی جرعه، شرکت تله کابین توچال، شرکت دانش بنیان نسل اندیشه سبز نما (دیرین دیرین)، شرکت راهکارهای هوشمند فناوری اطلاعات کیش، شرکت صنایع غذایی بهروز نیک، شرکت نفت بهران، گروه صنایع غذایی فخار، شرکت خدمات ورزشی کیا افروز، شرکت تولیدی فراز موتور ایران، شرکت توزیع داروپخش، شرکت مهندسی مهر و مجتمع فرآورده های غذایی و صنعتی سیبون نیز از جمله برگزیدگان این دوره از جشنواره قهرمانان صنعت ایران بودند.

لازم به ذکر است، درحال حاضر این جایزه یکی از معتبرترین جوایز در عرصه تجلیل از برترین و موفق ترین شرکت های ایرانی توسط بخش خصوصی می باشد که هر ساله برگزار و از مدیران شرکت ها و سازمان های موفق طی مراسمی تجلیل به عمل می آید.

گزارش تصویری:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط