پتروشیمی شیمی بافت در مجمع عادی سالانه خود مبلغ ۴000 ریال سود برای هر سهم این شرکت را تقسیم کرد .

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت ، در روز دوشنبه 20 خردادماه 1398 در محل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی برگزار شد و گزارش هیات مدیره این شرکت در اختیار سهامداران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پتروشیمی شیمی بافت در سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 97 با رشد 590 درصدی سود گروه نسبت به مدت مشابه سال قبل به 1040 میلیارد ریال سود خالص تلفیقی دست یافت. همچنین 283% رشد سود خالص این شرکت به نسبت سال 96 یکی از علل رشد قابل توجه قیمت سهم می باشد.

گفتنی است، جمع درآمدهای عملیاتی شرکت نسبت به سال گذشته با رشد قابل توجهی همراه بوده و با 97 درصد افزایش به نسبت بودجه رسیده است. این شرکت در سال قبل 74 درصد محصولات خود را در بازارهای داخلی و 26 درصد نیز در بازارهای صادراتی به فروش رسانده است.

لازم به ذکر است کسب بالاترین رکورد صادرات MTBE یکی از محصولات این شرکت ، دریافت جایزه ملی صنعت سبزکشور، اضافه شدن پتروشیمی جم به جمع تأمین کنندگان منابع خوراک و نیز به سود رسیدن شرکت شیمی تکس آریا برای اولین بار که از بدو راه اندازی یک شرکت زیان ده بود از مهمترین دستاوردهای این شرکت در سال 1397 بود .

همچنین برنامه های آتی سال جاری برای کنترل و بهبود شرایط شرکت می توان به ادغام شرکت شیمی تکس آریا با پتروشیمی شیمی بافت، اورهال مخازن ذخیره محصولات و نیز نصب و اجرای سیستم اطفاء حریق مخازن اشاره نمود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط