مهندس احمد دهقان سرپرست محترم پتروشیمی شیمی بافت در پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1401 هجری شمسی را  به پرسنل این شرکت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن کامل این پیام بدین شرح می باشد:

“به نام خالق هستی ”

همکاران ارجمند و اعضای محترم خانواده بزرگ پتروشیمی شیمی بافت

با اهداي سلام

حمد و سپاس خداوند منان را که درسایه الطاف  بیکرانش، خانواده بزرگ «شرکت پتروشیمی شیمی بافت» با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه سـازمانی خود همراستا با سیاستهای اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت رونق تولید، توانست در «سال 1400 به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» با توسعه فعالیت ها و رفع برخی موانع تولید گام های بلندی برای عظمت این مرزوبوم بردارد.

باور دارم مجموعه پرافتخار شیمی بافت با وجود سرمایه‌های ارزشمند انسانی و راهبردی و با ظرفیت‌های شگرف و شورامید و نیز نصرت و هدایت خداوند متعال، باز هم در مصاف با چالش ها ونیز دردستیابی به اهداف و ماموریت خود و پیمودن مسیر چشم‌انداز و افق پیش رو در سال جدید خواهد درخشید و انشااله روزهای بهتری را خواهد دید.

اینجانب ضـمن قدردانی از  زحمات و تلاش های تمامی عزیزان، با تبریک عید  نوروز و آرزوی سرافرازی برای همه همکاران، ذینفعان و خانواده محـترمشان ، امیدوارم با تـلاش و همدلی بیش از  پیش بتوانیم  سالی سرشار از موفقیت و سربلندی  برای کشور عزیزمان  به ارمغان آورده و آن را در برگ پرافتخار تاریخ شرکت ثـبت نماییم.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط