ابتدا خودتان را معرفی نمایید و کمی از خود بگویید.

مهدی جلالی هستم متولد سال 1361و فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی از دانشگاه آزاد ماهشهر، بعد از گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی بلافاصله وارد صنعت پتروشیمی شده و در شرکت های مختلف از جمله پتروشیمی بندرامام (ره) تندگویان و بوعلی سینا مشغول بکار گردیدم.

کمي از سوابق کاريتان بگوييد. چگونه شد به شرکت شیمی بافت پيوستيد؟

در سال 1384 به استخدام شرکت شیمی بافت درآمده و در واحد بهره برداری بعنوان سایت من مشغول به کار شدم. پس از یک سال فعالیت در آن قسمت، به عنوان ارشد و کارشناس اتاق کنترل انجام وظیفه نمودم . اکنون و در سال جاری پس از سالها فعالیت در واحد بهره برداری به صلاحدید مدیریت محترم عامل و مدیر محترم مجتمع به واحد خدمات فنی منتقل و به سمت سرپرست مهندسی فرآیند منصوب گردیدم.

لطفاً درباره شرح وظایف واحد مهندسی فرآیند که در آن مشغول هستید توضیحاتی ارائه فرمایید.

مهندسی فرآیند بعنوان مغز متفکر واحد بهره برداری ، دانشی است مبتنی بر تجربه و به منظور تعریف و کنترل شرایط با توجه به استاندارد ها و دانش فرآیندی مورد استفاده قرار می گیرد. از وظایف این واحد میتوان به نظارت بر عملکرد واحد بهره برداری، ازمایشگاه، دستگاه ها، کاتالیست ها و مواد شیمیایی تزریقی در واحد یوتیلیتی با توجه به دستورالعمل های موجود و همکاری در تحلیل گزارش های واحد انرژی و همکاری با واحد کنترل تولید و محیط زیست اشاره کرد.

با توجه به سابقه و شناخت اینجانب از واحد بهره برداری امید دارم بتوانم در پیشبرد اهداف سازمان در راستای تولید و رفع مشکلات فرآیندی واحد گام های موثری بردارم.

شما در کنار دیگر اقدامات خود در شرکت بعنوان نماینده کارگری هم در کارخانه فعالیت دارید لطفاً در خصوص آن توضیحاتی بفرمایید.

بنده در سال 97 با اکثریت آراء پرسنل محترم شرکت بعنوان نماینده کارکنان منتخب شدم که با استعانت از خداوند متعال و مساعدت مدیرعامل محترم شرکت توانستیم گام های مؤثری در احقاق حق و معیشت پرسنل برداریم که از جمله اتفاقات مثبتی که در دوره نمایندگی اینجانب رخ داد می توان به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اشاره کرد. در اجرای این طرح زحمتهای بسیاری کشیده شد که جا دارد اینجا از جناب آقای مهندس شمس مدیرعامل محترم که با درایت و مساعدت خاص خود نقش مهمی در اجرای این طرح ایفاء کرد تقدیر و تشکر نمایم؛ همچنین از تلاشهای دیگر اعضای محترم کمیته طرح طبقه بندی مشاغل که در این ایام تا نهایی شدن آن برای رنگین شدن سفره همکاران عزیز شب و روز تلاش نمودند کمال قدردانی و سپاس را دارم .

اگر در پایان سخنی با همکاران دارید بفرمایید.

در آخر مجدداً و نیابتاً از طرف کلیه همکاران عزیزم از تلاشهای خالصانه مدیرعامل محترم که در راستای رفع مشکلات عدیده پرسنل که از سالهای قبل انباشته شده بود تقدیر و تشکر ویژه دارم. توصیه من به همکاران عزیز و گرامی این است که هرگونه مطالبه گری را در بستری آرام و دوستانه مطرح کنند تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و روزی فراوان از خداوند منان خواهانم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط